Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 3:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.04.2006 16:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
kusjuures ma jõudsin ise ka juba sellele järeldusele :) jõudsin juba ühe bmw fpr'i renni otsast maha kakkuda ja uurida natuke seda. Ma panin puusse sellega, et laba andes jah vaakum ei suurene. Vaakum on ju tingitud sellest, et gaasiklapp on kinni ja silindrid tirivad sisse õhku. Õhku tiritakse rohkem sisse küll laba andes, aga gaasiklapp on ju ka lahti :) häbi mulle :) ilus joonis oli ikkagi ja turbo auto kohta

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.05.2006 16:34 
Eemal

Liitunud: 11.09.2005 0:52
Postitusi: 12
Veel nati OT-d

Kas pole mitte nii, et vabalt hingaval masinal on sisselaske kolles vaakum, mis tõmbab fpr-i membraani ja mis gaasi andes ning vaakumi suurenedes laseb rohkem bena paaki tagasi? Kuna turbomootoril tekib sisselaske kolles rõhk, siis mida rohkem gaasi annad seda rohkem ta fpr-i membraani surub ja suurendab bena survet, e. teisisõnu laseb vähem bena paaki tagasi.
Olen ma asjast õigesti aru saanud või panen täiega pange :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.05.2006 16:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
lamp kirjutas:
Veel nati OT-d

Kas pole mitte nii, et vabalt hingaval masinal on sisselaske kolles vaakum, mis tõmbab fpr-i membraani ja mis gaasi andes ning vaakumi suurenedes laseb rohkem bena paaki tagasi? Kuna turbomootoril tekib sisselaske kolles rõhk, siis mida rohkem gaasi annad seda rohkem ta fpr-i membraani surub ja suurendab bena survet, e. teisisõnu laseb vähem bena paaki tagasi.
Olen ma asjast õigesti aru saanud või panen täiega pange :?


Nii turbokal kui ka vabalthingaval on sisselaskes vaakum, erinevus selles et vabalthinagval saab see olla kõige vähem -0,1bar täisgaasiga, turbokal aga tekib siis rõhk.
Ja vaakum ikka väheneb kui segusiiber rohkem avaneb :!:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Viimati muutis zoom1, 02.05.2006 16:49, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.05.2006 16:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
lamp kirjutas:
Veel nati OT-d

Kas pole mitte nii, et vabalt hingaval masinal on sisselaske kolles vaakum, mis tõmbab fpr-i membraani ja mis gaasi andes ning vaakumi suurenedes laseb rohkem bena paaki tagasi? Kuna turbomootoril tekib sisselaske kolles rõhk, siis mida rohkem gaasi annad seda rohkem ta fpr-i membraani surub ja suurendab bena survet, e. teisisõnu laseb vähem bena paaki tagasi.
Olen ma asjast õigesti aru saanud või panen täiega pange :?


Gaasi andes vaakum väheneb! Täisgaasil vaakum põhimõtteliselt puudub.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.05.2006 18:18 
Eemal

Liitunud: 11.09.2005 0:52
Postitusi: 12
AAAAAAAAA, siis ma sain vähe valesti aru. :oops:
Siis peaks vist asi nii toimima.
Gaasi andes kaob fpr-is vaakum, vedru surub tagasivoolu kinni ja laseb vähem bena paaki, seega bena rõhk tõuseb.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11