Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 16:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: probleem turbo róhuga
PostitusPostitatud: 11.10.2012 15:21 
Eemal

Liitunud: 11.10.2012 15:16
Postitusi: 2
Tervist. Kirjutan siia oma probleemi, autoks on bmw 525 tds 94 aasta. Nimelt probleem on selline, et sóites kaob vahepeal turbo róhk ära, lased gaasipedaali lahti, vaatad kütusekulu vajub nulli ja siis vajutad uuesti on jälle turbo taga. Milles vóib olla probleem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: probleem turbo róhuga
PostitusPostitatud: 12.10.2012 19:42 
Eemal

Liitunud: 10.06.2009 17:06
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
Kütusekulu ei vaju nulli sõiduajal mitte kunagi ...ja ega sul turbo lõpmatuseni taga ei saagi olla,või vb diislitel on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: probleem turbo róhuga
PostitusPostitatud: 13.10.2012 10:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
kui j6ud kaob ära kiirendamise hetkel siis ilmselt p6hjuseks liiga k6rge turbo r6hk. Aju teeb fuel-cuti. Kontrolli yle kas turbo kyljest wastegate aktuaatorisse minev voolik on kyljes,seest puhas ja terve. soovitan 6hufiltri korpuse ja turbosse mineva 6hutoru eest v6tta, siis on ligipääs inimlikum.

Terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: probleem turbo róhuga
PostitusPostitatud: 13.10.2012 17:44 
Eemal

Liitunud: 11.10.2012 15:16
Postitusi: 2
Asi selles, et kui kiirendad 5 käiguga, näidiku järgi näitab kulu kiirendamise ajal 20l sajale, käib jónks läbi ja kulu 10l sajale, lased gaasi lahti, käik sees vajub küttekulu 0 ning vajutad siis uuesti gaasi, siis turbo järgi, kas see vaakumi kontrollimine aitab, kas selles ei vói viga olla et kütuse segu vale äkki, ei ole ise nende turbode suhtes just kóige targem


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: probleem turbo róhuga
PostitusPostitatud: 14.10.2012 22:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
100% registreerib aju ülerõhu ja keerab kütte kinni. Teiste käikudega lihtsalt aju ei reageeri, ta lubab mingi aja ka ülerõhku, a'la paar sekki. Kontrolli voolik üle ja vaata ka kas wg varras üldse liigub. Proovi ka klapile kompressoriga rõhku peale anda, võibolla ka membraan katki.


terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11