Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 1:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2006 14:15 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Millegipärast enamus "turbofänne" rahvahulgast kipub ikka nii arvama, et turbo on üks lihtne vidin autole suuremate võimsute saamiseks. Et kruvid aga peale ja asi korras...
Mina arvan ka, et lihtsam on osta orginaalis turboga auto ja siis sellega võib edasi tegeleda, kui on soovi.
Need ise peale aretatud turboga asjad (eriti haruldasemad automargid-mudelid)on sellised, et võib hästi välja tulla ja võib ka mitte.
Kui tõesti tõsine isu ise turbot peale panna, siis peaks valima vähemalt sellise mootori, mille kohta leidub nii oskusteavet, kui kogemusi, kui on juba lastehaigused likvideeritud suure hulga varasemate kasutajate poolt.
Eriti, kui tegemist on oma ainukese sõitva autoga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2006 15:54 
Eemal

Liitunud: 08.04.2006 23:20
Postitusi: 5
Ar21 kirjutas:
Millegipärast enamus "turbofänne" rahvahulgast kipub ikka nii arvama, et turbo on üks lihtne vidin autole suuremate võimsute saamiseks. Et kruvid aga peale ja asi korras...
Mina arvan ka, et lihtsam on osta orginaalis turboga auto ja siis sellega võib edasi tegeleda, kui on soovi.
Need ise peale aretatud turboga asjad (eriti haruldasemad automargid-mudelid)on sellised, et võib hästi välja tulla ja võib ka mitte.
Kui tõesti tõsine isu ise turbot peale panna, siis peaks valima vähemalt sellise mootori, mille kohta leidub nii oskusteavet, kui kogemusi, kui on juba lastehaigused likvideeritud suure hulga varasemate kasutajate poolt.
Eriti, kui tegemist on oma ainukese sõitva autoga.

"Mina arvan ka, et lihtsam on osta orginaalis turboga auto ja siis sellega võib edasi tegeleda, kui on soovi." - minu eesmärgiks pole olnud kw/nm juurde saamine, vaid kogemused. Kuna masin olemas ja heas korras, ning ka suhteliselt lihtne, siis küsisin teie arvamust.
---
Teema mõtet oli küsida, et kas on mõtet ning kas saab turbo CVH jupid peale laduda. Mitte võimsuse, vaid kogemuste jaoks. Know-how'd omades ja võimsust taga ajades oleks cosworth ammu vahel :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2006 17:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
turbo võib ükskõik millisele neljataktilisele külga panna.
jõudu juurde soovides, on vaid üks peamine probleem, mis tuleb lahendad, nimelt kütusesegu tuleb vastavalt õhukogusele paika saada.

Nii lihtne turbotamine ongi.. 8)

Kui sa suudad segu paika saada, siis ei ole enam küsimust, kas saab, tohib, või on mõtet - pigem, kas raha on, ning millal miski otsad annab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2006 17:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
ranz kirjutas:
Hind paneb tõesti asja paika, mis need iseärasused ka on? ja mis selle kodutöö all mõtled? seadistamine kõvasti raskem kui mõnel kallimal mudelil?
Aga kui 3K eest juba saab pogetava aju kaob igasugune chippide mõte ära ju? mõned odavamad ja levinumad chipid maksavad tiba alla selle, kuid need on kindla softi peal, progetava saad peale igat muutust vastavaks ju teha... eelis kui suur.

Megasquirt (ja tegelikult kõik muudki progetavad ajud) on ikkagi üsna hästi elektroonikat ja autotehnikat tundvate inimeste pärusmaa. Ja aju hinnale läheb juurde paigaldus + kui Sul on jagajasüüde, siis on igat pidi mõistlik üle minna otsesüütele - st muretseda süütepoolid, uued süütejuhtmed jm träni. Abiks ka lairiba lambda siis juba installida. Kokkuvõttes pelgalt aju hinda ei tasu väga südamesse võtta. Aga elektroonikat ja sisepõlemismootorit hästi tundva inimese jaoks on asi kindlasti väärt proovimist ja avab terve rea uusi võimalusi...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2006 0:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Õige, aju teema on jällegi nagu turbo teema.
Aju enda ostmine on alles algus, selle korralikult tööle saamine ja paigaldus võtab umbes teise aju hinna.

Iseärasused on näiteks see, et mul on korra aju flashi lambist segamini tõmmanud.
Et asja korralikult seadistada ei piisa ainult jällegi ajust.
Vaja on ka näiteks WB lambdaandurit, mis koos controlleriga maksab alates 4k.

Üldiselt ütles Joel juba olulise osa ära.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2006 7:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Oot, räägime nüüd ühest asjast korraga.
Praegu räägime aju hinnast, ja ka kalli aju ostul lisandub paigaldus- ja seadistustasu, mis ei ole mingi sandikopikas.
Pealegi, nt VEMSil on 2x WB lambda ja 2x EGT kontroller juba sisseehitatud, kusjuures anduri juurde tellimine maksab vaid mingi 60 €, kokku tuleb hind ikka kõvasti alla 10 000kr.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11