Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 14.05.2024 10:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08.07.2012 14:49 
Eemal

Liitunud: 05.07.2012 22:33
Postitusi: 12
Asukoht: Põlvamaa
Tere!

Olen siin foorumis suht uus, niiet vabandan ette ära kui mõnejaoks võibolla natuke lolli teksti kirjutan:D. Asi siis selles, et soetasin märtsi kuus endale Passati 1.8T mootoriga. Auto ostes ei osanud midagi väga kontrollida, väljaarvatud sarniirid. Vaatasin, et mootor käis ilusti ja kuna polnud varem 110KW-ga sõitnud ei osanud midagi arvata. Nüüd kui on juba 4 kuud möödas ja ma kui ma vahepeal sain BMW 520-ga sõita siis tekkis mul mure. See auto ei keri nii edasi nagu ta peaks pooltki mitte. Läksin siis kohaliku teenindusse ja lasin diagnostika teha. Vennad lükkasid oma arvutid taha ja vaatasin asja üle. Läks 10 minutit mööda ja teatati mulle, et Turbo on vaga. Ma mõtlesin kohe, et misasja, et kui külmamootoriga sõita siis turbo viliseb nii mis jube, et kuidas ta vaga saab olla. Need vennad seal ei osanud sellekohta mulle selgitusi anda vaid ütlesid, et turbost mootorisse mingit rõhku ei tule, et väidetavalt pidi ta selle rõhu kõik hetkel summutisse puhkuma. See oli muidugi nendejuttu järgi. Aga mul tekkis selline küsimus, et ehk pole turbo vaga vaid on hoopis see asi mingi anduriga seotud? Aa, ja selline asi ka, et diagnostika andis Turbo rõhku anduri veakoodi. Käsisin ka autopoes küsimas ja öeldi, et bensukatel sellist asja pole, ainul diislitel. Mootoritüüp on mul AEB. Jään abi ootama:)


Viimati muutis Sander, 14.07.2012 16:29, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2012 10:30 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
viga aratavasti n75 klapis ja kui see ei tõõta siis polegi rõhku. vaheta ära (otsi kasutatud jupp audi või teise 1.8t pealt.)

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.07.2012 20:09 
Eemal

Liitunud: 05.07.2012 22:33
Postitusi: 12
Asukoht: Põlvamaa
Käisin täna seda n75 klapi küsimas autopoest ja nemad ütlesid, et selle asja täpset nimetust on vaja. Too vend googeldas ka midagi ja ütles, et selline asi on 85kw tdi passatitel. Pidigi mingi turborõhu andur olema.


Edit:
Kas kuidagi seda kindlaks ei anna teha, et kas see andur korras või mitte? Hetkel üks müüb 45€ eest peaaegu uut andurit(~1000km sõitnud).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.07.2012 22:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.12.2007 20:36
Postitusi: 197
Asukoht: Harjumaa
Arvutiga kontrollitav. Saan aidata selle toiminguga Tallinnas ja selle ümbruskonnas!
53 439 775

_________________
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2012 13:28 
Eemal

Liitunud: 05.07.2012 22:33
Postitusi: 12
Asukoht: Põlvamaa
Ma ei näe sellel arvutiga kontrollimisel enam mingit mõtet.. ma olen kahes kohas juba diagnostis käinud ja mölemad näitasid turbo rõhu anduri veakoodi... Kas on siis mõtekas see rõhu andur ära vahetada. Ja kas see jutt vastas tõele, et kui turbo viliseb on läbi?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2012 14:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.12.2007 20:36
Postitusi: 197
Asukoht: Harjumaa
Üks asi on veakoodide lugemine/kustutamine ja hoopis teine asi on diagnostika! On võimalik aktiveerida arvutiga N75 solenoid, on võimalik vaadata sõites palju tegelikult rõhk on ja palju peaks olema! Antud hetkel oled sa maksnud tühja siiamaani. Alati ei pruugi viga olla kohe anduris. Võib olla näiteks juhtmetes. Ja kuna sa pole konkreetset veakoodi siia välja toonud, siis ei oska läbi foorumi ka keegi sind aidata. Ja need varuosa müüad kus sa käisid ei tea ka asjast midagi nagu ma aru saan. Sellel 1.8t peab olema nii N75 kui ka MAP sensor. Üks saab aru siis palju rõhku on ja teine piirab rõhku vastavalt aju korraldustele.

_________________
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2012 14:52 
Eemal

Liitunud: 05.07.2012 22:33
Postitusi: 12
Asukoht: Põlvamaa
Okei, sain ka targemaks. Tuleks heameelega autoga sinna, kuid ma elan Lõuna Eestis ja siit annab tallinnasse sõita. Selle vea nimetus muidu oli "Turbo boost controller faulty". Täpsed koodi ei tea kuna see leht minema visatud vist. Ma saaks hetkel selle anduri siit samast põlvamaalt 40€ eest aga kas tasub seda osta? Ja kas seda siis kuidagi testida ei saa, et kas turbo on töökorras või, et kas see andur on rikkis.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2012 15:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.12.2007 20:36
Postitusi: 197
Asukoht: Harjumaa
Võid proovida turbo WG membraani tagant voolik ära võtta, kas siis tekib midagi või ei.

_________________
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2012 15:35 
Eemal

Liitunud: 05.07.2012 22:33
Postitusi: 12
Asukoht: Põlvamaa
Sain selle membraani vooliku küljest ja käisin proovimas. Tegin ka mingi video telefoniga. Mitte midagi ei muutnud selle vooliku äravõtmisega.



Kui bass maha keerata siis on videos kuulda turbo vilinat. (alates 0:09) Gaas oli põhjas kogu kiirenduse aja. Ja ärge seda temperauurinäidikut tähele pange, tegelt oli mootor soe, see näidik ei tööta vahepeal.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2012 12:37 
Eemal

Liitunud: 05.07.2012 22:33
Postitusi: 12
Asukoht: Põlvamaa
Ei oska keegi aidata? Kas on mõtet proovida ja vahetada see N75 andur ära? Isiklikult arvan, et sellega võib mingi jama olla..


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2012 22:49 
Eemal

Liitunud: 16.01.2005 23:40
Postitusi: 58
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee
Kontrolli kas turbo ülerõhuklapi varras on jäik.Suht palju on probleeme varda reguleeringuga, mis lõpevad klapi mahapõlemisega.
Täpsemalt tel. teel:56565512


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2012 8:49 
Eemal

Liitunud: 05.07.2012 22:33
Postitusi: 12
Asukoht: Põlvamaa
Proovisin seda klappi varrast liigutada. Ta logiseb ühtepidi hästi õrnalt aga samas kui mootor tööle panna ja gaasi anda siis on näha,et klappi varras liigub edasi tagasi


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2012 11:33 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Esiteks.
See N75 ei ole andur - see on vaakumi solenoid, mis juhib wastegate klappi.
Soovitan siiski pöörduda inimeste poole, kes autode ehitust pisut jagavad - on endal lihtsam.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 104&page=1

Terv,


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2012 12:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.12.2007 20:36
Postitusi: 197
Asukoht: Harjumaa
Tõmba downpipe maha vaata see wastegate klapp üle!

_________________
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2012 15:14 
Eemal

Liitunud: 05.07.2012 22:33
Postitusi: 12
Asukoht: Põlvamaa
Ma olen veel väga võhik selles automaailmas.. Ehk seletad kus see downpipe asub? Ja ma lugesin seda audifoorumi teemat. Ühel oli ju seal sarnane probleem ja see tuli süüteküünlast. Ma ei kujuta ette millised mul need küünlad on, ehk tuleks need järgi vaadata. Äkki ongi nii, et kui tekkib rõhk lööb mingi silindri seisma? Ja kas keegi oskab Lõuna eestis töökoda soovitada kus jagatakse ikka seda turbomootorit. Tundub, et siin Põlvas on kõik sellekohapealt lollid.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11