Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 21:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 23.05.2012 17:00 
Eemal

Liitunud: 06.12.2010 23:26
Postitusi: 38
Tere küsimus siis selline, et kas on ka vahet ,kas panna bow enne coolerit(kohe pärast turbot)või pärst coolerit.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.05.2012 20:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Enne on teoorias parem.
Mõte on selle taga, et cooleri ette seda paigaldades lased sa maha esimesena kuuma õhu, cooleri taha paigaldades külma.

Reaalselt mingisugust väga märgatavat vahet ei tohiks olla ning paigalda sinna, kuhu sul mugavam on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.05.2012 22:12 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Mis sel vahet on, kas lased kuuma või külma õhu maha?

BOV eesmärk on lasta boost maha. Et turbo "vastu seina" ei töötaks-boosti ei toodaks jne, kui segusiibri kinni lajatad.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.05.2012 22:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
mitsu_manic kirjutas:
Mis sel vahet on, kas lased kuuma või külma õhu maha?

Kui lased külma, on see õhk jahtunud intercooleri soojenemise arvelt. Aga nagu mainitud, on praktikas erinevus suht olematu.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.05.2012 7:27 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
BOV võiks ikka võimalikult segusiibri lähedal olla (mitte 2cm kaugusel), siis ei pea toodetud õhk ja rõhk ju tuldud teed pidi tagasi tulema. VÕi mis?

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.05.2012 15:01 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
mitsu_manic kirjutas:
BOV võiks ikka võimalikult segusiibri lähedal olla (mitte 2cm kaugusel), siis ei pea toodetud õhk ja rõhk ju tuldud teed pidi tagasi tulema. VÕi mis?

BOV paigaldatakse turbo tervise huvides, seega minu arust on kõige loogilisem koht ikkagi võimalikult turbo lähedal. Lisaks mis vahet sel on kas see õhk peab tuldud teed tagasi tulema või mitte, ega see õhu jaoks teab mis raske tegevus ei ole. Ega ilma asjata BorgWarner oma uutele perf turbole BOV sisse ehitanud juba ei ole. Siin on all pool natukene sellest turbost juttu.

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.05.2012 19:41 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Loe Borgi jutt nüüd uuesti läbi, ning sisese BOVi mõte ei ole üldse turbo eluea pikendamine, vähemalot sealses tekstis see ei kajastunud. Pigem on eesmärk hoida turbo käiguvahetuse ajal jätkuvalt pöörlemas.

Mis mõttega siis üldse boosti kogud, kui lased tal edasi-tagasi töllata sisselaskes ??? Ega ta sul mingi jo-jo ei ole...

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.05.2012 0:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Kui juba mingi jubin panna, siis võiks ta ka võimalikult mitmekülgset kasu anda. Paigaldades BOV kohe turbo väljundi ligi ja lastes teise otsa mitte õhku, vaid turbo sisendi lähedusse tagasi, tekitame suletud ringi, kus juba liikuma pandud õhk saab edasi kulgeda. Nii pidurdatakse turbot käiguvahetuste ajal kõige vähem. Vahejahuti tagant välja laskmine on vahejahuti ressursi raiskamine- nagu juba mainiti.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.05.2012 10:38 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
mitsu_manic kirjutas:
...
Mis mõttega siis üldse boosti kogud, kui lased tal edasi-tagasi töllata sisselaskes ??? Ega ta sul mingi jo-jo ei ole...

Ennem segusiibrit võib see õhk liikuda kuidas soovib, nii edasi kui tagasi, mitte miski ei kulu seal sellest ja mitte kuidagi ei mõjuta see mootori tööd.
Kordan siis uuesti. BOV eesmärk on turbo eluea pikendamine. Kui sa gaasi lahti lased ja segusiibri sellega seoses kinni paned, siis turbo kuumast osast enam õhk läbi ei käi, aga kui nüüd BOV ei ole üldse, siis sisselaskes olev ülerõhk hakkab turbo külmapoole tiivikut teistpidi ringi ajama ja see on ma ütleks kehv variant.
Mida lähemal on BOV turbole seda väiksem on viivitus peale segusiibri sulgemist rõhu alandamisel turbo juurest. Mõtle nii, et sul on BOV 10m kaugusel turbost, siis läheb suhteliselt märkimisväärne aeg juba, ennem kui terves selle torus toimub rõhu ühtlustumine. Kogu see aeg, kui toimub rõhu ühtlustumine, tahab turbo hakkata teistpidi käima.
Tegelikult on see nii, et mõeldes palju käib mootorist õhku läbi 1 sekundi jooksul ja kui lühikesed on enamasti sisselaske süsteemid sõiduautode puhul, praktikas ei ole suurt vahet seal kuhu sa selle BOV paned.

PS! mitsu_manic, sinu kõnepruuk on natukene üleolev.

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11