Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 9:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 05.03.2012 20:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kindlasti on selliseid turbosid varemgi tehtud kuid ei tea kas ei oska otsida või pole kunagi keegi neid mõõtnud.
Turboks on kkk K26/k28 hübriid
Või oskab keegi üldse kommenteerida, et kuidas turbo käitumine võiks muutuda kui külma osa vahetada suurema vastu....Mõtlen just, et kuidas muutub spool ja kuidas saavutatakse näiteks 1 bar ning mis saab siis edasi?
Olen seda k26te mõnel 2-2,2L masinal tundnud kuid ei oska aimata mis suunas asi muutub kui kompressori pool on oluliselt suurem.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.03.2012 21:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kasutaja Audiophile oskab antud hübriidi kohta rääkida - Porche 944 Turbo S kasutas seda.
Minu mäletamist mööda lisaks suuremale turbiini tiivikule teine labade geomeetria ja labade arv?

Ise kasutasin Nissan 1,8T(CA18DET) ning 1,3 bar oli turbo lag tuntav.

Mingit aimu saad 2,5L R4 omaniku jutust siit:
The difference between the two is the hotside, the cold side is exactly the same. The #6 obviously being smaller than the #8. The #6 runs out of steam at about 16-17psi and you are simply pushing hot air through it. Torque will continue to rise but your EGT's go through the roof. In my experience this turbo will support about 270-280whp on a well setup car. My 26/6 with typical mods including MAF made 264/264 at 14psi. The #6 hotside also typically will cause boost to drop off at high RPM also, most will not hold more than 13-14psi to redline even with a good dual port wastegate. You can probably hold 15psi or slightly more with a electronic. 1-bar by about 2700rpm roughly.

The 26/8 will run out of steam around 17-18psi. It will make in the 300whp range at 16-17psi and maxes out around there. Typically these will hold 15-16psi all the way to redline. 1-bar by about 3k rpm.

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2012 15:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Suured tänud, küsin kindlasti üle :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11