Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 17:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 28.01.2012 1:16 
Eemal

Liitunud: 28.01.2012 1:03
Postitusi: 4
Ehitusel MB 190E 2.0, 90kw millele Volvo 2.4 TD, 120kw turbo. Mootoril esialgu pihustid jms jäävad originaaliks. Palju oleks soovitatav turborõhk antud kooslusele?


Ette tänades, Tom.
Esimene katse turbomaailma sisenemiseks. :car


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.01.2012 11:36 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Proovi, mis rõhku originaal wastegate kinni hoiab, aga 0.6-0,8 alustuseks oleks paras.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.01.2012 14:21 
Eemal

Liitunud: 28.01.2012 1:03
Postitusi: 4
Okei, tänud!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.01.2012 20:35 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Siinkohal võib mainida, et tegemist on mehaanilise pritsungiga. Selle kooskõlastamine turboga pole algajaile vast kõige lihtsam üritus, aga kusagilt tuleb ju alustada.
Edu!

Edit: Paksust Boschi pritsungite spetsiifilisest raamatust saad lugeda, kuidas KE-jetronicu saab turboga tööle.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.01.2012 22:24 
Eemal

Liitunud: 28.01.2012 1:03
Postitusi: 4
hents99 kirjutas:
Siinkohal võib mainida, et tegemist on mehaanilise pritsungiga. Selle kooskõlastamine turboga pole algajaile vast kõige lihtsam üritus, aga kusagilt tuleb ju alustada.
Edu!

Edit: Paksust Boschi pritsungite spetsiifilisest raamatust saad lugeda, kuidas KE-jetronicu saab turboga tööle.



Pole sellist raamatut käepärast võtta ega praegu ka kuskilt seda saada. Saaksid ehk rääkida sellest? Turbo peale saamine pole enam kaugel, ehk valgustad mind, mis mind ees ootab?

Algaja küll aga piisava abi korral pean hakkama saama, miski ei tohiks võimatu olla :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2012 11:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui suured need originaalpihustid on?
Enamasti lõppevad originaalpihustid küll varem kui 0.8bar peal, 0.3-0.5bar max.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2012 21:20 
Eemal

Liitunud: 28.01.2012 1:03
Postitusi: 4
Originaal pihustite suuruse kohta ei oska kahjuks midagi öelda, et palju need olla võivad. Üks mees ütles, et kolme liitristel on enamasti sama suured pihustid kui kahesel :roll: Kütuserõhu suurendamiseks oleks paigaladamiseks olemas vormel 3me elektriline bensiinipump, peaks igaljuhul võimasam olema kui originaal.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2012 22:40 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Miks sa niiviisi arvad pumba koha pealt? Mina arvan, et vormeli pump on mõeldud töötama väikse rõhuga ehk EFI jaoks.
KE-jet`i puhul on vaja suurt rõhku. Originaalis on 7 bar tootev pump. Sisuliselt sama suutlikkusega, mis bosch "044".

Jah, pihustid kahe- ja kolmeliitrisel mootoril on samad. Isegi 5.0 ja 5.6 ja ka 6.0 mootorite pihustid on samad, mis 2.0 mootoril. Rõhust sõltub kogu pidu.
Teine suur asi on õhukulumõõtja/taldrik, selle läbimõõt(3 erinevat mõõtu) erinevalt jõudlusest, samuti avause kuju.

Kõige pealt tee omale KE-jetronic selgeks, tasub teada. Tegemist ikkagi kõige kallima(arendustöö jne) pritsunginga.
Lisaks oma harimisele saad ka kindla sissetuleku ja nõudluse nende pritsungite töölepanemisega, usu mind. Neid mehi, kes seda Eestis oskavad, võid suht-koht kahekäe sõrmedel lugeda.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.02.2012 17:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Arvestagem ka seda, mitu pihustit (silindrit) suurematel mootoritel on. See, et 3-liitrine samu pihusteid kasutab ei ole mingi argument, kui kolmeliitrilisel on 4 asemel 6 pihustit.

Aga eeldusel, et 6L mootor on V8, peaks laias laastus olema 1.5bar rõhuga (0.5 ülerõhku) 2-liitriline ilusti toidetud ja kindlasti on ka väike varu (6L / 8pihustit == 1.5bar * 2L / 4pihustit).

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11