TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

hestec VS tatech
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1000
1. leht 2-st

Autor:  Marko [ 10.03.2006 16:28 ]
Teema pealkiri:  hestec VS tatech

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... sc&start=0

kahjuks seal teemas trummi poolt tema tekst kustutatud mis tekitab teatud tõrke hesteci aju suhtes. ma ei väida, et üks neist paha ja teine hea kuid kumma ost oleks mõtekam ja asjakohasem.

kui nüüd jätta kõrvale müügimeeste jutt siis eile käisin dc-ice kristjani juures ja suht viisaka mulje jättis küll see tatech 5 pro. lisa võimalusi ja seadmine muidugi vajavad täiendavat harimist ja õppimist :lol:
markuselt olen tema porsche aju seadistamise ja installi kohta uurinud ja siiani pole ise veel negatiivseid vastukajasi leidnud... soomes venna opelil, kellelt turbod hankisime, ka tatech 5 peal 600hj ja toimib kenasti.

oskab keegi võibolla midagi asjakohast lisada, nimelt mul järgmine nädal seisab ühe aju tellimine ees ja ei tahaks auku astuda :?

Autor:  Mihkel [ 10.03.2006 16:37 ]
Teema pealkiri: 

Siia võiks ka seadmete täpsed hinnad kirja panna ilma seadistamiseta.
Näiteks mingite baas anduritega, siis oleks mõnel huvilisel ehk täpsem pilt silmeees, mis selline asi üldse maksab.
Tatech-i kohta olen hinna leidnud aga Hestec-i kohta pole nagu midagi silma hakanud.

Autor:  Marko [ 10.03.2006 16:57 ]
Teema pealkiri: 

http://tatech.dc-ice.ee/home/index.php? ... =hinnakiri

http://www.sci.fi/~hestec2/hinnasto/hinnasto_2006.pdf

opel astra 93a. GSI 16v 110kw juures, järgides minu soove ja antud masina eripärasi, tuleks kasutada tatech 5 pro puhul järgnevaid seadmeid:

TATECH 5 aju, Pro (kõik omadused) programm ja juhendid 20500.-
peapistik ajule ja juhtmekimp ilma pistikuteta 2350.-
8x2pin + 2x3pin + 1x7pin pistikud 800.- ( saaks kasutada ka originaal kinnitusi kuid kindlam uued panna )
Õhutemperatuuri andur -Bosch "0 280 130 085" (Turbo) 500.-
Detonatsiooniandur -Bosch "0 261 231 006" 1300.-
Heitgaasi temperatuuri andur -Andur + kinnitusmutter 1300.-
Turbo rõhuklapi juhtsolenoid -Bosch 1300.-
VR adapter -mudelikohase induktiivse RPM signaali kasutamiseks 3150.-

Autor:  Silwer [ 10.03.2006 17:58 ]
Teema pealkiri: 

Marko kirjutas:
Õhutemperatuuri andur -Bosch "0 280 130 085" (Turbo) 500.-
Detonatsiooniandur -Bosch "0 261 231 006" 1300.-
Turbo rõhuklapi juhtsolenoid -Bosch 1300.-


Need asjad võib panna ka kasutatud. Kõik need jupid leiab näiteks Audi 5sil 20v Turbo mootorite pealt. Hoiad mõned tuhanded kroonid kohe kindlasti kokku. Turbo rõhuklapi juhtsolenoid peaks vist mul ka kuskil garaazis vedelema...

*Minu BMW 328i kah siis Tatech peal ja toimib tip-top.

Autor:  raxx [ 10.03.2006 18:21 ]
Teema pealkiri: 

niipalju kui mina assja uurinud olen siis tatec on kindlalt parem kui ikka tanava soidu autot teed.Ise lahen muidugi teist teed,sest on ajusid mille hinna ja kvaliteedi suhe on kordi parem.

Autor:  Marko [ 10.03.2006 18:36 ]
Teema pealkiri: 

Õhutemperatuuri andur -Bosch "0 280 130 085" (Turbo) 500.-
Detonatsiooniandur -Bosch "0 261 231 006" 1300.-
Turbo rõhuklapi juhtsolenoid -Bosch 1300.-


opelil samuti õhutembi andur olemas, ma ainult pole kindel kas vabalthindava oma sobib :?
detonatsiooniandur samuti olemas, lihtsalt vaja ta ülesse leidat, kindlam tunne endal kui saab uus ja 100% töötav vidin on.
turbo rõhuklapi juhtsolenoid - se tavaline elektroone boost controller, see võib tulla ka mingi teise firma oma

Autor:  Kuuno [ 10.03.2006 18:47 ]
Teema pealkiri: 

Marko kirjutas:
detonatsiooniandur samuti olemas, lihtsalt vaja ta ülesse leidat, kindlam tunne endal kui saab uus ja 100% töötav vidin on.


1300eeki eest vaataks ma oma mootori ploki külge ja otsiks selle det. anduri küll üles...

Autor:  GSI [ 14.03.2006 8:08 ]
Teema pealkiri: 

mul on C20xe peal hestec. Ses mõttes on easy et originaaljuhtmesarja otsa läheb. praegu pole veel näinud põhjust midagi muud otsima minna.

Autor:  Marko [ 14.03.2006 10:06 ]
Teema pealkiri: 

GSI kirjutas:
mul on C20xe peal hestec. Ses mõttes on easy et originaaljuhtmesarja otsa läheb. praegu pole veel näinud põhjust midagi muud otsima minna.


ok, juhtmete asukohtasi pidid ümber mängima? siis kuna minul jagajaga süsteem on juba tehasest asendatud kommutaatoriga siis juba see meie masinate erinevused :?

Autor:  GSI [ 30.03.2006 14:52 ]
Teema pealkiri: 

enne kui ostad annad ikka andmed, millel see läheb ja küllap siis saad ka õige asja. minul pidi naca ringitegema, sest originaaljuhtmesarjaga ei tahtnud eriti klappida. ringi pidi tegema pihustite juhtmed, kuid need läxid ikka natuke valesti ja seekord ehk saab asja õigex :oops:

Autor:  Kuuno [ 30.03.2006 14:58 ]
Teema pealkiri: 

ma arvan et juhtmete vedamine se kõige väiksem asi...
Aga kui mõlemad auto peal siis mis nende reaalsed erinevused? Üks mugavam seadistada kui teine? Midagi puudu?

Arvan et kõik tuntumad standalone ajud saavad tööga hakkama ja seda on ntx ka sommid tõestanud...

Mis oleks konkreetne eelis miks peaks ntx tatechit eelistama hestechile v vastupidi

Autor:  Silwer [ 30.03.2006 16:55 ]
Teema pealkiri: 

Tatech on kiirema mõtlemisega kui Hestec. Ja kuulduste kohaselt sobib paremini ka igapäevaautole mida kasutatakse aastaringselt.

Muus osas ei oska eriti kommenteerida. Hestec't kasutanud ei ole ja siis ei tea ka kas veebilehel on neil toodud ka kõik tema omadused: http://www.sci.fi/~hestec2/hestec/tietoa.htm

Tatechi omadused leiab siit: http://tatech.dc-ice.ee/home/index.php? ... p=omadused

Eestis ma arvan et ei ole inimesi kes oleks kasutanud neid mõlemat mootorijuhtimissüsteemi.

Tatechi puhul on positiivne see et on võimalik osta "lite" versioon mis siis on täisversioonist tunduvalt odavam (14000 vs. 20500). Seda saab kasutada aastaringselt vabalthingaval ilma mingite probleemideta. Turbomootorile seda paigaldades tuleb kuidagi mehaaniliselt lahendada tühikäiguküsimus (on olemas tühikäiguklapid mida juhitakse jahutusvedeliku temperatuuriga) - Lite versioonil on üks juhitav väljund mille otsa saab panna kas wastegate solenoidi või siis tühikäigumootori.

Lisaks on see Lite versioon tegelikult raua poolest 100% sama täisversiooniga. Vahe on vaid boksi softis. Kui on isu teha hiljem Lite ümber täisversiooniks siis tuleb tasuda 7850 eek ja boksi soft muudetakse ära.

Lite versioonis on puudu:
* Paugutaja (anti-lag system)
* Käiguvahetus-märguande tuli
* Vesipritse juhtimine (water-injection)
* Kütusepumba juhtimine (selle saab lahendada ka lihtsalt läbi relee süüte pealt)
* Tühikäigu klapi juhtimine / Turbo rõhuklapi juhtimine, määratav vastavalt käigule (neist saab valida ühe mis siis on olemas)
* Stardisüsteem (launch control)

Autor:  Raceboy [ 30.03.2006 18:34 ]
Teema pealkiri: 

Ja kui tuua sisse üks nats OT asi, siis VEMS Genboard pakub kõike neid Silveri nimetatud asju koos nt staged pihustite juhtimine (full-sequential võimalus), 2x EGT monitoring, knock-control konock sensorite (kuni 2tk) abil, wasted-spark süütejuhtimine, WBo2 toetus koos closed-loop ja õppimisfunktsiooniga. Rääkimata võimalusest häälestada autot sõidu ajal, kasutades külge ühendatud PS2 klaverit ja option'ina tellitavat LCD-d (pole vaja iga kord läpparit ühendada).

Siit väike copy-paste saidilt:

Support for most common trigger arrangements.
1-8 cylinder full sequential injection with coil on plug/coil near plug, wasted spark, or 1-2 distributors. Or, 10-16 cylinder semi-sequential with wasted-spark/ 1-2 distributors.
Wide open throttle closed loop Lambda control (WOT closed loop) - lambda (AFR) mapable through entire loadsite-range (pressure, RPM)
Self learning VE table
2 channel acoustic knock sensing. Ignition can be configured to be adjusted automatically within a range from configured reference table
Integrated fully mappable, digitally controlled BoostController
2 channel exhaust gas temperature (EGT)
Advanced idle control using bipolar stepper or (ON/OFF or PWM) solenoid and ignition advance for fine adjustments.
2 RS232 ports
1 1-wire communications port (replaces one RS232) for very convenient anti-theft (see Button Immobilizer) support
1 onboard LCD support
1 Onboard PS/2 keyboard support
Feature connector for CAN bus and MMC (multimedia card) add-on boards
Fast serial boot loader for firmware updates
Sensor inputs

2 variable reluctance/Hall sensor inputs
2 knock sensor inputs with advanced DSP based signal conditioning
Onboard manifold absolute pressure sensor (MAP) with high precision processing. 2048 signal levels is noticably better (smoother idling, more precise tuning) than the 256 levels often used: especially on turbo engines.
Coolant temperature sensor (CLT)
Intake Air Temperature sensor (IAT)
Throttle position sensor (TPS)
2 misc inputs for resistive sensors, like exhaust back pressure and fuel pressure
2 LSU4 wideband oxygen controllers providing fast and precise digital control
2 K-Type exhaust gas temperature (EGT) sensor amplifiers
Several internal sensor inputs for custom applications

Veelkord, sry OT.

Autor:  GSI [ 30.03.2006 18:57 ]
Teema pealkiri: 

No kuuldusi on igasuguseid ka tatechi kohta. Ma siiski arvan, et selle küsimuse vastus peitub eelmisel aastal hesteci vaimse isa Seppo öeldus ehk kõik oleneb seadistajast.

Autor:  Kuuno [ 30.03.2006 22:03 ]
Teema pealkiri: 

selle viimase lausega väga nõus :)

arvan et siin peaks võrdlusse tooma punkte ntx mida yx asi ei saa/suuda teha...
Kas jääb kätte saamata 600+hp mõnega nendest ajudest?
Praegu tundub et kõik on mugavuse ümber, mis tglt ei ole nii oluline asi?

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/