Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 19:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2006 22:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kuno, kõik sõltub hinna/kvaliteedi suhtest ja seejärel seadistajast. Kuid on asju, mis ajul peavad olema, kui tahad autot igapäevaselt kasutada, eriti juhul, kui veel meie talves.

EDIT: 600+ hj ei jää saamata ka ntx Megasquirtiga.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.03.2006 1:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
panter kirjutas:
Praegu tundub et kõik on mugavuse ümber, mis tglt ei ole nii oluline asi?


Kogu asi ongi mugavuses, täpsuses ja nendes lisa featuurides mida pakutakse...

No ja ka väljanägemises - osad ajud on arvuti pistikutega, teised mingite mugandatud X pistikutega ja paremad kasutavad originaal autotootjate pistikuid - samas ega see viisakam pistik nüüd autot kiiremaks ei tee aga hea tunne on ikka kui oled ostnud viisaka asja... :)

Ja lisaks seadistamise kvaliteedile on ülimalt tähtis ka paigalduse kvaliteet, muidu otsid ennast idioodiks miks ta sul ei käi korralikult...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.03.2006 20:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Olles nüüd juba ise sellega kokku puutunud, siis olen nõus Silweriga, et korralik paigaldus on väga oluline. Hestec'i ja Tatech'iga pole kokku puutunud, ise valisin VEMS'i, mida kirjeldas Raceboy. Seega tahan tuua välja veel ühe olulise asja, mida siiani pole mainitud - aju valikul on tegelikult üsna oluline, et oleks vajadusel kohe käepärast võtta inimene, kes selle aju konfimist une pealt tunneb. Ja et ta oleks kohapeal olemas, mitte kuskil mere taga. Selles osas on Hestec'il praegu eelis sisuliselt kõigi teiste ajude ees. Oma peaga sellest elektroonikute ja itimeeste ja autoelektrikute ühissüvateadusest läbi hammustamine on ikka tükk tõsist tegemist...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.03.2006 21:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Jah, Joel, see inimese olemasolu on oluline, eriti siis, kui ostja ise ei ole eriti kodus asjaga. Samas määrab hinna- ja võimaluste vahe nii mõndagi.

Ise sain täna kätte Genboard V3.3 koos 4Bar MAP, EGT, 2x WBo2, PS2 klaveri ja LCD toetusega.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.03.2006 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Joel kirjutas:
Olles nüüd juba ise sellega kokku puutunud, siis olen nõus Silweriga, et korralik paigaldus on väga oluline. Hestec'i ja Tatech'iga pole kokku puutunud, ise valisin VEMS'i, mida kirjeldas Raceboy. Seega tahan tuua välja veel ühe olulise asja, mida siiani pole mainitud - aju valikul on tegelikult üsna oluline, et oleks vajadusel kohe käepärast võtta inimene, kes selle aju konfimist une pealt tunneb. Ja et ta oleks kohapeal olemas, mitte kuskil mere taga. Selles osas on Hestec'il praegu eelis sisuliselt kõigi teiste ajude ees. Oma peaga sellest elektroonikute ja itimeeste ja autoelektrikute ühissüvateadusest läbi hammustamine on ikka tükk tõsist tegemist...


Tatechi osas saavad Eestis aidata: Xjan, mina, Markus ja kindlasti veel keegi. Samas kui meie hakkama ei saa siis tullakse soomest kohale ja lahendatakse probleem...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.03.2006 22:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tegelikult oleks mõistlik teha mingi võrdlustabel: a) võimaluste poolest (prose kiirus, aju resolutsioon, lisad), b)hind c)kasutajatoe olemasolu.

Siis on asjadest adekvaatne ülevaade olemas.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 1:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Raceboy kirjutas:
Ise sain täna kätte Genboard V3.3 koos 4Bar MAP, EGT, 2x WBo2, PS2 klaveri ja LCD toetusega.

No mul on sisuliselt sama asi, aga kuna mul on vabalthingav mootor, siis piirdusin 250kpa MAP sensoriga.
Silwer kirjutas:
Tatechi osas saavad Eestis aidata: Xjan, mina, Markus ja kindlasti veel keegi. Samas kui meie hakkama ei saa siis tullakse soomest kohale ja lahendatakse probleem...

Olen kursis, et Teil kõigil on Tatechiga kokkupuude olemas ja kui Te oskate seda aparaati düno peal seadistada maksimaalsele tulemusele, siis võtan oma sõnad tagasi Hestec'i eelise koha pealt. See Sinu teine lause aga tähendab justnimelt seda mida ma oma mõttekäiguga algselt silmas pidasin - teoorias on kõik ajud samasugused ja teevad sama asja, aga nende interface'id on niipalju erinevad, et ühe aju spets tihtipeale mingi teise aju konfimist liigse entusiasmiga ette ei võta. Ja siis ongi (kohe selsamal hetkel) vaja tegelast, kes asja tunneb nagu oma parema käe viit sõrme. ...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 11:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Käima ja sõitma saame küll. Dünos ise seadistamist võib kevadel proovida - arvan et saaks hakkama küll. Tegemist ei ole ju mingi raketiteadusega.

RE: 250Kpa map
Miks vabalthingavale selline map? Tunduvalt mõistlikum oleks panna 100Kpa map - sul on kohe 2,5 korda rohkem alasid mida saad seadistada. Tulemus on palju täpsem ja mootori töö erinevates reziimides on palju sujuvam.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 11:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Ajudes millega minul kokkupuude, ehk AEM ja KMS, saab koormuse signaali vabalt konfida. Ehk võid kasutada näiteks 400kPa andurit ainult 100kPa vahemikus ja maksimaalse aju resolutsiooniga.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
No aga map'i poolt välja antav 0,2-4,8v signaal jaotub ikka terve map mõõtevahemiku peale. Vahet pole ju mis suurusega map - maksimum signaal mida ta välja annab on ikka 4,8v.

Ehk kui kasutada vabalthingaval 400kpa map siis tegelikult kasutad map väljundväärtusi vaid vahemikus 0,2-1,35v.

Ning nagu mõõteriistadel kombeks ei ole ka nende eksimisprotsent kogu mõõteskaala ulatuses üheselt paigas - tavaliselt on nende parim täpsus u. 75-95% peal mõõteskaalast.

EDITED: minu auto sai ka algselt tööle pandud 300kpa map sensoriga aga hiljem kui sai see vahetatud 100kpa map vastu oli tulemus palju sujuvam ja parem.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 12:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
anduri täpsus on juba eraldi teema ning sinul on selles osas täiesti õigus.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 13:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Silwer kirjutas:
RE: 250Kpa map
Miks vabalthingavale selline map? Tunduvalt mõistlikum oleks panna 100Kpa map - sul on kohe 2,5 korda rohkem alasid mida saad seadistada. Tulemus on palju täpsem ja mootori töö erinevates reziimides on palju sujuvam.

Eelistasin komplektsuse mõttes onboard MAP sensorit ja nende osas oli valida 250 kpa ja 400 kpa sensorite vahel. Kaalusin ka external 100kpa map sensorit alguses, aga võib-olla jääks sellest tulevikus väheks ja siis peaks vahetama hakkama. :roll: Ega ma tegelikult aju tellides ei teadnud ka kõiki neid nõkse, millega arvestada. Aga eks kui elu näitab, et 250kpa on vabalthingavana ikkagi jama, siis on mul alati võimalus kas external 100kpa map'i peale ümber lülitada või siis selle hingamisega midagi ette võtta...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 19:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ise võtsin 400kpa MAPi, kuna siis pole tulevikus probleemi kvantiteedi suhtes. Pealegi, ajul jätkub resolutsiooni ka küllaga 8)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2006 0:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
endal hetkel 250kpa map ja esialgu ajab asja ära usun...

vaatasin ka seda maatriksit E-Manages ja seal saab samuti ntx ära jätta seadistamisest "vaakumi" ala ja paika panna soovitud vahemik rõhu alas...
või siis kui ei kasuta suurt mapi siis täpsemalt seadistada vahemiku 0-1bar ntx

sama ka pööretega, et võib paika panna soovitud ala mida seadistada.
kaardid on 16*16


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11