Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.06.2024 8:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 16.09.2013 9:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2009 14:24
Postitusi: 134
Asukoht: Pärnu
Ideaalne AFR siis on 14.7, Palju tühikäigul olema peaks? Mul bmwl 2 kraadi külmemad küünlad peal, ning sellise 13.0 AFR piires käib mootor kõige paremini. On see normaalne? Ning tavasõidul palju olema peaks?

_________________
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 16.09.2013 12:30 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Teab keegi, kust saada Tartus kuumakindlat materjali, millega mootoriruumi seina katta?
U nagu mürasummutusmatt, st võiks olla elastne.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 16.09.2013 13:16 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
wa666ou kirjutas:
Teab keegi, kust saada Tartus kuumakindlat materjali, millega mootoriruumi seina katta?
U nagu mürasummutusmatt, st võiks olla elastne.

US-Parts müüb Tallinnas Thermo-Tec isolatsioonimaterjale. - http://www.usparts.ee/autospordivarustus/mootor
http://www.thermotec.com/
US-Partsi esindaja Tartus on Morgen US - http://www.morgen.ee/

Terv


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 16.09.2013 15:55 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
KaroK kirjutas:
US-Parts müüb Tallinnas Thermo-Tec isolatsioonimaterjale. - http://www.usparts.ee/autospordivarustus/mootor
http://www.thermotec.com/
...


Tänud.
Aga nemad müüvad vaid kolleteipi, seda mul endalgi.
Ja sellega nüüd tervet seina üle toppida pigem selline viimane variant.

Sellist materjali oleks hea leida: http://www.thermalcontrolproducts.com/o ... clearance/
See ettevõte pakub ka teisi toredaid tooteid.

_________________
Volvopower @400+


Viimati muutis wa666ou, 16.09.2013 17:36, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 16.09.2013 17:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
cobra kirjutas:
Ideaalne AFR siis on 14.7, Palju tühikäigul olema peaks? Mul bmwl 2 kraadi külmemad küünlad peal, ning sellise 13.0 AFR piires käib mootor kõige paremini. On see normaalne? Ning tavasõidul palju olema peaks?

Väga sageli tahavad mootorid mõnusa ühtlase tühikäigu jaoks pisut rikkamat segu ja hilisemat süüdet. Selles plaanis tundub normaalne. Ise prooviksin natuke ikkagi lahjemalt tühikäigul käima panna (14.0..13.5 veel väga hullult ei haise).

Kui tavasõidu all pead silmas, et tahaks ka ülevaatuselt läbi saada, siis seal kontrollitakse tühikäiku ning koormuseta ~3000rpm ning mõlemal juhul võiks segu olla 1:14.7.

Üldiselt tuleb vaadata ikka selle järgi, kuidas mootor paremini käib, ning samuti käib segunumber ning süütenurk alati käsikäes. Aga üldiselt, mis väärtusi mina näinud olen ja keskmisteks/tavapärasteks pean:
  • tühikäik võimalikult 1:14.7, kuid rikkamalt käib sageli ühtlasemalt; süütenurk 10..20°
  • täisgaasil vabalthingav 1:13.5..13.0; süütenurk 25..30°
  • täisgaasil keskmine turbokas võimalikult lahja, aga mitte lahjem kui 1:12.5 (veidi rikkam võib tappa küll hobuseid, aga ei lõhu nii kergesti); süütenurk 15-20° (võimalikult varajane, et ei detoneeriks)
  • kruisides võimalikult lahja, aga piisavalt rikas, et vahele ei jätaks, näiteks 1:16.0; süütenurk 35-40°
Ja ülejäänud väärtused on siis kuskil vahepeal selliselt, et mootor käiks erksalt ning ökonoomselt.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 16.09.2013 22:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2009 14:24
Postitusi: 134
Asukoht: Pärnu
leidsin ühe sellise table generatori, tehtud vist Taanlaste poolt, peaks olema selline hea alguse süüte map.

Palju seda uskuda võiks?

http://www.upload.ee/files/3584893/Copy ... 6.xls.html

_________________
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 17.09.2013 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Alguseks tundub väga hea. Üks asi, mis silma hakkab, on see, et süütenurk kasvab juba algusest saati küllaltki lineaarselt koos pööretega.

Enamasti seadistatakse nurk võimalikult kiiresti võimalikult suureks (a la 3000-4000rpm juba 90% max väärtusest, et moment oleks max ja ei detoneeriks) ning pöörete kasvades lisandub vaid veidike juurde. Ma praegu ei oskagi kohe välja pakkuda, miks selline süütetabel mootorile kõige rohkem enamasti meeldib.. Eks kõrgetel pööretel tavaliselt segu tehakse järjest rikkamaks ning siis puudub vajadus suurema süüte eelnurga järele..

Teine pisiasi, mille seal tabelis ümber teeksin on 4000+ pööretel madalad koormused - nimelt kui jätta sinna liiga palju süütenurka võib mootor kiirel käiguvahetusel ootamatult detoneerima hakata. Pigem jätaks sellesse alasse sama palju nurka alates ~3500rpm. Niikuinii selles alas mingit sõitmist ei toimu kunagi, ainult käiguvahetused jm gaasi vabastamised kõrgetel pööretel.

Hea leht, kust algatuseks infot ammutada: http://www.megamanual.com/begintuning.htm

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 19.09.2013 15:26 
Eemal

Liitunud: 08.03.2010 13:11
Postitusi: 146
Asukoht: Tartu
Kas kellegil on keevitatud gardaaniga kogemusi? Palju viskamise piir on? 0,37mm on teemaks oleva gardaani viskamine-on see normaalne?

Newborn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 19.09.2013 22:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2008 20:55
Postitusi: 65
Asukoht: harjumaa, jüri
tere. kas keegi tallinna kandist ka greddy profec b spec 2 boost kontrolleriga kodus on? oleks vaja peale dynot veel veidi peenhäälestust teha. eriti hea oleks homme. loomulikult kompenseeriks ka vaeva.
italy@biker.ee
51 15 674
tänan, märt

_________________
from spageti to rice
200 sx s14a müüdud soome
supra mkIV esialgu 430 hj ja 610 nm, nüüd 605hp ja 850nm.
italy@biker.ee
51 15 674


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 05.11.2013 14:32 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Toda Käsihoonimisseadet ka kuskilt/kelleltki laenata saab, et uusi rõngaid panna? Mäletan, et siin kuskil oli selline arutelu, aga ei leia kuidagi.
Või kuidas soovitaksite käituda kui paar silindriseina on ikkagi suhteliselt peeglid?

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 07.11.2013 21:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kunagi ammu sai fixusest ostetud vist ca 30€ eest hoonimisseade. Igal juhul laseks üle sellises olukorras.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 09.12.2013 23:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
Tere,

Kas ja kui palju mõjutab usaldusväärsust see kui lairiba paigaldada nii, et "loeb" vaid nt 1. ja 4. või 2. ja 3. silinder? 4-2-1 kolle ja lõppu ei kannata ka kuidagi panna ruumi poolest ja see vist oleks juba ka liiga kaugel enivei.. (u 60-70 cm peast)

Peeter

_________________
Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 10.12.2013 0:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui paigaldada lambda 4 silindri peale, keskmistab ta näidu enivei. Kui pihustid pole eelnevalt kontrollitud, on väga tõenäoline, et näiteks lambda näit 1:14.7 tähendab ühes silindris 1:14.5 segu ja teises 1:15.0.
Ühesõnaga - täpsus jääb sama.

Ainus probleem, mis ma näen, on see, et kui mõni mitte-mõõdetavatest silindritest vahele jätab, ei ole lambda näitu vaadates seda võimalik tuvastada, muus osas ma usun vahet ei ole, saab masina sama hästi seadesse sellise lambda paigutusega.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 24.12.2013 22:33 
Eemal

Liitunud: 29.06.2011 1:06
Postitusi: 38
Sooviks paarile küsimusele vastus mis on seotus Saab 900 2.0t 136kw mootoriga.
Esiteks oleks küsimus selle mootori kolbide kohta, et kuna suveks oleks plaan natuke mootorit järgi aitada ja jõudu saada sinna 200kw ligidale, et kas on mõtet sinna sisse muretseda kohe ka sepiskolvid, või kannatavad originaal kolvid selle jõu veel ära?
Ja teiseks küsimuseks oleks, et kuidas on lood selle originaal turboga? Palju selle originaal turbo tootlikus üldse võib olla ja kas oleks mõtekam hoopis vähe suurem/kangem turbo peale muretseda ja selleks eraldi kollektor lasta keevitada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 24.12.2013 23:01 
Eemal

Liitunud: 19.08.2011 13:48
Postitusi: 8
Mootor kannatab lõdvalt selle 200kw ära.
Eeldades, et sul on garreti t25 turbo, siis mõtekam oleks panna suurem turbo kohe peale.
kui on üle 94a. uuem 900, siis sellele peaksid saama paigaldada 9-5 aero pealt td-04 turbo(Mõningaste ümberehitustega)millega saad selle 200kw ilusti kätte. Lihtsalt ajus tuleb soft ära vahetada, koos turborõhu solenoidi convertimine trionic 5 klapi pealt trionic 7 klapi peale.
trionic 5 klapp ei kannata rõhu tõstmist välja ning hakkab sul kas overboostima ja igal võimalusel fuel cutoffe tekitama või ei anna üldse enam rõhku peale.(Progemine on kuskil 45eur ning klapp on saadaval uuest peast Viking Motorsis 50euro tuuris.)
Ühed vennad kelle kätte tasub mootori aju ümberseadistamisele viia on CR performance poisid Tallinnas. http://performance.cr.ee/

_________________
Saab 9000 2.3 turbo 94. Stage 2


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11