Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 06.06.2024 19:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 88 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 10:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kooslus KKK K26/8 & Bosch 110(Audi TT) klapp teevad gaasi maha lastes 1,3 bar`i pealt ilusa sutsaka
Rõhu lööb üsna kiirelt üles ja ka hoiab stabiilselt seda!
Soovitan ! :)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 10:26 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
rõhku niipalju ei tule, aga külm osa on sellel integreeritud bypassiga suurem kui k26/6 külmal.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.12.2006 1:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2006 10:37
Postitusi: 155
Asukoht: Kuressaare
Audi 1,8T on mötet panna?
Kui siis mida?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2006 2:41 
Eemal

Liitunud: 01.08.2005 19:12
Postitusi: 64
Asukoht: Tallinn
Hakkas huvitama selline asi, et bov teeb sellist sisina moodi häält, aga osad masinad teevad nagu sellise suht valju häälse sutsaka näited:
http://www.youtube.com/watch?v=CH8ndgePdyM
http://video.google.com/videoplay?docid=-8222733410598161101&q=3s+gte
http://video.google.com/videoplay?docid=-2081762043324353114&q=3s+gte
http://video.google.com/videoplay?docid=6809908537599574160&q=3s+gte
küsimus siis kuidas, mis tegurite/raua koos mõjul tegib selline sound ?
sportlik huvi

_________________
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2006 10:14 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Sai panna Subarule orginaali asemele Dahlback Racing´u by-passi ja läks ka kuuldavamaks see susin gaasi järsul vabastamisel. Aga mul on ka muid asju vabamaks tehtud sisselasekes.


Viimati muutis Ar21, 12.12.2006 13:28, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2006 18:27 
Eemal

Liitunud: 01.08.2005 19:12
Postitusi: 64
Asukoht: Tallinn
et siis sealsetel masinatel ka kasutuses by-pass valve ? tiba segadusse ajav see, et leidsin seal videotes oleva masina (roheline, 3s gte mootoriga) setupi netist ja seal kirjas, et peal on "GFB Blowoff Valve" link masina kirjeldusega http://www.bmsc.com.au/forums/buy-sell-rally-cars/10362-f-s-targa-tasmania.html

siin üks hea soundi näide veel:
http://videos.streetfire.net/search/by-pass/0/9a433b35-ee96-4468-9c65-98900159464c.htm

_________________
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2006 19:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
kui mõtled seda häält mis on seal viimases videos, siis seda teeb tavaline koonusfilter :lol:
endal proovitud asi, kui veel BOV-i küljes ei olnud

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2006 19:50 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
äkki sa mõtled seda "ba-ba-ba-ba-ba-baa" (kui gaasi kõrge rõhu pealt lahti laseb). Ingl.k nimetatakse seda compressor surge (fluttering sound) ehk siis kui bov laseb buusti välja, läheb ometigi osa õhku tagasi turbo poole ja labadele see mitte ei meeldi (hakkavad tagurpidi käima).

mõni spets võiks paremini selgitada.

Inglise keeles siis, mis on compressor surge:

Tsiteeri:
the flutter that occurs in your turbo car occurs because air comes back from your closed throttle plate and hits the compressed air coming from your turbo, inducing something called Compressor Surge.

a typical surge event consists of high pressure spike followed by a sharp drop in pressure and then a slow recovery back to the stable operating point pressure.

a significant low momentum fluid blockage develops in the diffuser at a stable operating point just above the stalling mass flow. With a further constriction of the mass flow, the blockage in the diffuser cause the large pressure spike observed at the start of the surge cycle (the begining of flutter). Furthermore, during the high pressure spike (closing your throttle plate), the flow in the diffuser completely reverses and flows up into the vaneless space (the snail shape of your compressor cover).

At the point of minimum pressure in the diffuser, forward flow in the turbo is reestablished (this is because your turbo is still spinning and trying to compress air, but the high pressure shock in the outlet hasn't let it until this point) in the form of a supersonic shock front that propagates back down through the outlet.

The supersonic shock front forces the remnants of the reversing flow out of the diffuser, producing a Low pressure zone in the compressor outlet.

As the pressure slowly recovers in the compressor outlet, the high speed flow subsides and the flow field approaches the stable operating point conditions of high speed flow entering the compressor and low speed flow within/exiting the compressor outlet (the air coming out of your compressor is still traveling fast, but compared to the atmospheric pressured air entering, it is considered low velocity relative to the intake).

the reverse flow occurring during compressor surge is influenced by the pressure waves emanating from the passing compressor blades. it has been shown that pressure fluctuations in the compressor housing/outlet are caused by pressure waves emanating from the impeller blades.

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2006 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
wa666ou kirjutas:
äkki sa mõtled seda "ba-ba-ba-ba-ba-baa" (kui gaasi kõrge rõhu pealt lahti laseb). Ingl.k nimetatakse seda compressor surge (fluttering sound) ehk siis kui bov laseb buusti välja, läheb ometigi osa õhku tagasi turbo poole ja labadele see mitte ei meeldi (hakkavad tagurpidi käima).

mõni spets võiks paremini selgitada.


just nii, ja see mis suundub tagasi turbo poole tuleb lõpuks välja õhufiltrist, ning kui on koonusfilter paigaldatud, siis kostub ka see hääl mida videos kuulda oli. Kui on suur soov, siis ma võin seda enda autopeal ka näidata, nimelt kui bov nö tagant ära võtta, siis läheb rõhk läbi turbo ning filtri tagasi välja.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.12.2006 19:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Tuleks vaataks küll mingipäev, pole nagu kaugele tulla ka...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.12.2006 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
no problem 8)

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.12.2006 23:09 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Kas keegi on SYNCHRONIC BOV-ga kokku puutunud?

Link: http://www.synapseengineering.com/produ ... icbov.html

Tutvustus: http://videos.streetfire.net/search/syn ... 261cd3.htm
Veel üks video: http://videos.streetfire.net/search/tur ... 7fbe6c.htm

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2006 18:55 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tsiteeri:


Mina blow-offi kinnises ja lahtises olekus throttle response'i vahest aru ei saanud (kutt ise ütleb: "notice how the engine reacts so much faster"). Võibolla tuleb see minu eelarvamusest, sest ma ei saa aru mis takistust põhjustab turbo sisselaskele (võibolla mõne komakohataguse protsendi), eriti veel tühikäigupööretel kus õhuvool 10x väiksem maksimaalsest õhuvoolust :? . Äkki keegi seletab.

Siin on veel üks video, kus võrreldakse teist tüüpi BOViga. Sealt näha, et klapp ise reageerib küll kiiresti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2006 22:02 
Eemal

Liitunud: 08.06.2005 13:00
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
miil kirjutas:
Tsiteeri:


Mina blow-offi kinnises ja lahtises olekus throttle response'i vahest aru ei saanud (kutt ise ütleb: "notice how the engine reacts so much faster"). Võibolla tuleb see minu eelarvamusest, sest ma ei saa aru mis takistust põhjustab turbo sisselaskele (võibolla mõne komakohataguse protsendi), eriti veel tühikäigupööretel kus õhuvool 10x väiksem maksimaalsest õhuvoolust :? . Äkki keegi seletab.

Siin on veel üks video, kus võrreldakse teist tüüpi BOViga. Sealt näha, et klapp ise reageerib küll kiiresti.


Tundub päris huvitav klapp olema. Nende videote järgi ei oskaks midagi paremat tahtagi.
Reageerimis vahe oli ikka märgatav võrreldes teise BOV-iga.
Ja sammuti surge ei tekkinud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2006 22:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2005 22:48
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
point nagu polegi selles, et ta tühikäigul toimiks vaid selles vahes kui järsku gaasi põhja vajutad. Siis see lahtine bov imeb sealt vähe õhku juurde enne kui sulgub ja seega saab mootor kiiremini pöördesse minna. ehk siis nagu seal väidavad throttle response paraneb.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 88 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 42 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11