Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.10.2022 1:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.08.2022 21:47 
Eemal

Liitunud: 13.10.2015 22:21
Postitusi: 48
Asukoht: Pärnu
Tegemist on GTB2260V turboga N57D30 bmw 180kw mootori pealt.
Kasutan seda M57D30 135kw mootori peal, millel tehtud el.juhtimine turbo jaoks.

Probleemiks on juba teine turbo,millel lihtsalt külmkoda "hüppab"küljest.
Väänab ära kõigi poltide kõrvad,lõhub ka tiiviku ja ongi kasutu.
Viimane probleem oli 1.5barise ülerõhuga,full throttle ja ala 4000rpmi.
Käib kerge pops ja vsjo.

Lihtsalt infoks,et M47D20 peal käib samasugune turbo rahulikult 3.5bari.
Minul on mõtted otsas ja enam ei oska otsida lahendust.
Ainuke teooria on mingisugune pingelangus, kuna aktuaatori mass on võetud kerest ja poldi alt..

Lisan paar pilti
Pilt
Ühel isegi murdis kõrvad, kuid see oli liiga jäigast torustikust
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11