Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 24.02.2018 8:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: M20B25 õlipihustid
PostitusPostitatud: 01.02.2018 12:20 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 115
Asukoht: L-Virumaa
Küsimus suurele ringile. Kuna mootor on hetkel lahti võetud tekkis plaan on M20B25 mootorile paigaldada kolvi jahutamiseks õli pihustid.
Lahendusi mida kaalun on kaks, kas kasutada M50 mootori raami pakus käivaid tüüse või kasutada eraldiseisvaid pihusteid hülsi alumises servas (õlikanal piki mootorit iseenesest olemas ja peaks olema teostatav).
Kas on keegi midagi sellist teinud? Mida peaks veel arvestama? Kas originaal õlipump tuleb lisa õlipihustitega toime + veel turbo õlitus.
Mootori võmsus tuleb kuskile 600 hobuse kanti. Kui vajalikud need pihustid sellise jõu juures on?

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: M20B25 õlipihustid
PostitusPostitatud: 11.02.2018 10:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2752
Asukoht: tartu
Vähemalt mulle tundub, et see õlipihustite teema on kuidagi moest maas :) Mootoris lendub niigi liialt õli mis tuleb hoopis maha "rahustada" ja pumba juurde suunata ja välja lenduvast õhust eraldada. Turbomotoriks ehitades vähendad niigi õlikogust mille pump mootorile annab. Mina ei tegeleks sellega kui auto suunitlus pole ringrada vms.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: M20B25 õlipihustid
PostitusPostitatud: 12.02.2018 8:58 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 115
Asukoht: L-Virumaa
Tegelikult paningi mootori ilma lisapihustiteta kokku tagasi.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: M20B25 õlipihustid
PostitusPostitatud: 13.02.2018 21:44 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 54
Asukoht: Eesti
Et reaalset jahutust saavutada, peab ikkagi rohkem õli kolvi põhjale sattuma kui seal karteris niisama ringi udutab. Plokis asuv statsionaarne pihusti on stabiilsem ja produktiivsem, aga võib ka muul moel.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11